Äntligen klart....

Nu är det äntligen klart med banbyggare till tävlingarna i pingst, skönt att slippa det hängande över mej nu ska jag bara ha tag på en domare till tävlingen i september, sen är allt klart. Jag kan ju inte döma själv då, med en liten bebbe vid sidan om......  Detta betyder att Willo ska starta sin första riktiga tävling då, kul.......
Jobbade igår efter 2 veckors sjukskrivning, känns en del i knät idag men inte mer än att jag kan bita ihop- Alla andra på kvällskiftet fick skriva kontrakt till den siste augusti, men jag fick till den 4 maj. Det beror naturligtsvis på att jag sk ha bebis och dom sa att jag skulle säga till när jag inte orkar mer, helt ok med mej.
Idag ska jag försöka få tag på försäkringskassan för att kolla upp med föräldrapeng m.m. hur allt sånt funkar osv......... får väl se om jag fattar nått. Jag vet att jag borde gjort detta för längesen......suck

Ullared igår gav mej ett par byxor från mamma kläderna resten av dessa kläder är ett hån mot oss som redan e stora, men jag hittade lite byxor och shorts på avd. för oss lite större istället, rena tälten så dom håller nog hela sommaren. Har en plan hur mor ska sy t.shirts till mej, men hon vill inte svara i telefon idag.......hm, jag som skulle sätta henne i arbete.

Nä nu ska jag se om Kent e klar med disken så kan vi åka å handla lite sen :-)

Kram på er alla som läser......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0