Årets 1:a tävling klar.....

Idag har vi avverkat den 1:a tävlingen på klubben å jag har dömt min 1:a tävling för året. Tror tyvärr att jag har gjort en miss så jag har börjat leta lite i TR(vårt reglemente) hur det skall vara. Suck, alltid händer det ngt. Annars flöt allt på jätte bra, som vanligt lite nervösa barn som missar om de fått start signal eller inte, fel väg osv..... men annars bra.....
Imorgon ska en del av hemma ryttarna få träna på tävlings hinder, de som vill alltså, Willo skall oxå vara med, Jennie ska få testa hur kul han tycker det e. :-) Ska se om jag får några kort på dem, iså fall får nu se.

Johanna å Emelie har gjort bra ifrån sej idag i Tranemo, jag kan riktigt se Johanna framför mej i terrängen hon e som en tiger de vet jag....

Nä nu ska kolla i min goa gubbe som har tänt grillen för 1: gången i år, han springer här fram å tillbax å ylar att haj har super glöd, får väl spana in den kanske...

Ha de gott allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0