Busfabriken....

Vaknade kl 04.00 av att farmor bar tillbaka Rasmus till hans säng, han var nog tung eller hon svag eftersom hon lät så mycket. Sen kunde jag inte somna om eftersom jag hade ont i magen, (kanske efter all god tacos vi åt kvällen innan) så jag gick upp och slog in alla paket som skulle åka med min snälla mor till alla i Nygård och tänk på att man inte får öppna paketen förrän man fyller år, LILLEBROR....... Hon har lovat att åka och lämna till Angelica och Emma också, så håll utkik i brevlådor och på trappen :-)
Busfabriken ett sådant underbart ställe, det tyckte iaf buspojkarna Rasmus och Lukas och farmor och jag håller med. Det busades i över 2 timmar och dom var alldeles genomsvettiga efteråt och sa att det var den bästa födelsedags presenten man kunde få, men jag vet att dom får något ännu bättre av farmor imorgon. Dom har klättrat i stoooora klätterställningen, hoppat i stora hoppbrogen med rutschkana, kört trampbilar, skjutit softboll kanoner m.m.  Det var mycket man kunde hitta på där och det tog aldrig slut.
Men nu har grabbarna åkt med farmor hem och Måns han ligger på trappen och vill inte komma in, jag tror han undrar var hans nys lek kompisar är..........

image8

Rasmus å Måns i lektagen

Har idag också inhadlat 2 st stolar till framsidan där solen skiner sååååå skönt, tack mamma, nu fattas det bara ett litet bord jag vägrade köpa ett för 489 kr idag, någon måtta får det minsann vara.   
Undra vad man skall skriva om nu när grabbarna har åkt, det kommer ju inte hända så mycket på dagarna nu, men det löser sej nog jag får väl ordbajsa som vi sa i skolan :-)
Nu ska vi äta upp resten av farmor goda pannkakor...

På återseende......

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

Ja nu sover ni nog gott ikväll. Jag städar och grajar inför Rasmus födelsedag. Maken är ju inte till någon hjälp. Han bara jobbar och känar pengar det är ju bra i och för sig. Ha det och tack för att ni hade pojkarna i några dagar dom kommer åter inomkort. kramar svägerskan på granehill

2007-04-12 @ 19:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0