Byggt bana eller......

Nu har vi kommit hem från banbyggnad på ridklubben, vi har oxå hunnit med lite pizza hemma hos Kents mor. Banbyggnade gick smidigt och fint allt e klart inför tävling imorgon, men som vanligt är det väl ngt som strular eller man glömt, så är det ju alltid ju. Tack för att du följde med Kent så jag inte behövde bära så mycket, Puss.....
Har fått fina bilder på Angelica & Tonic som är tagna när dom tävlade förra helgen i Brålanda, kolla speciellt in de fina tränset och förbygeln som hon fått av någon VÄLDIGT snäll människa, undrar vem........    Han passade iaf i dem jättebra.

image13

Angelica & Tonic

Imorgon ska jag försöka hålla tummarna för Emelie å Johanna som är i Tranemo och tävlar fälttävlan, hoppas det går bra för dem. Samtidigt ska ni hålla tummarna för mej som ska döma imorgon på hopptävlingen vi har, det va 1 år sedan sist nu, känner mej liiiiite ringrostig fakstiskt, skall strax läsa på lite extra.

Nu ska jag nog lägga filten på Kent som e på väg att somna på soffan, de får han idag......men undra om han hann dricka upp sin öl.

Ha de, kram allahop

Kommentarer
Postat av: Angelica

Men hallå jag har köpt tränset o förbygeln på hööks xD haha ne just d fick dom av dig =)haha tack tack =) men vadå brålanda? :S

2007-04-27 @ 22:31:38
Postat av: Agge

Det var ju där du va å tävlade, eller..... Jag vet att de va TSR som arrangerade

2007-04-28 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0