Grattis Angelica...

Idag säger jag grattis till Angelica och Tonic som idag gjorde e felfri runda i 1 meters klassen i Nuntorp. Det hade gått jättebra och hon var jättenöjd. Kanske kommer det bilder till mej snart så jag får se. Kul, Kul, Kul.... Nästa gång blir det troligtsvis i Ulricehamn och då ska jag nog åka dit och titta :-)
Vi har idag burit in ca 700 balar hö på ridklubben, med hjälp av flera andra i och för sej, så nu har vi vilat och ätit och är på G igen, Kent, världens snällaste sambo, var naturligtsvis med och hjälpte till. Puss.....
Funderar på att åka till Laholm imorgon och titta på stilhoppning för att förbereda mej för mitt slut prov för att bli stildomare men vet inte om jag orkar åka ända dit själv. Sen har vi ju kalas vid lunch tid för Pontus som fyller 10 år.
Jag får se imorgon hur det blir.


På återseende.....

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

HEJ HOPP I LINGONSKOGEN. TÄNKTE HA KALASET DEN DAGEN HAN FYLLER 16/5. SKALL JAG BOKA HUSVAGNEN KANSKE ELLER ETT RUM? JA VILL DU SKICKA NUMMRET SÅ JAG KAN SÄTTA IN LITE PENGAR. ANNARS ÄR DET BRA HÄR PÅ GRANEHILL SÅGADE NER LITE MERA GRANAR I GÅR VA LJUST DDET BLEV VID LILLASTUGAN. JA ETT GRÖNSAKSLAND FICK JAG OCH VICTORIA GJORT SEDAN BLEV DET LITE ÖL MM. KRAM FRÅN SVÄGERSKAN

2007-04-22 @ 09:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0