Lillebror börjar bli gammal....

Idag ska jag gratuler a min lillebror som fyller 34 år, har redan försökt men han var inte hemma. Presenten är redan uppskickad och öppnad, får väl snart höra vad han tycker om den. Den är vald utav hans små buspojkar vid besöket på Gekås i Ullared.
Grattis till dej från oss här i Brännö.
image12

Mikael på scen med sitt kära band LAJV.     


Skrev inget igår, orkade helt enkelt inte när jag kom hem från jobbet, sen ville ju Kent sova oxå......
Idag ska jag nog baka en god kaka så vi får lite kalas här hemma oxå eftersom vi inte kan åka till lillebror idag.
Var igår och lämnade Willos salva på ridskolan, hoppas att det kommer att funka nu ni kan väl hålla tummarna med mej........  
Elisabeth ringde idag å bokade mej som domare till tävlingarna i Nygård i juni, skrev upp detta utan att fråga sambon men de går nog bra tror jag.
Trodde det skulle bli torkväder idag men det verkar inte så så tvättmaskinen får vila idag oxå. Tyvärr måste man inte kolla vädret för att dammsuga :-(

Ha de bra där ute.........

Kommentarer
Postat av: Granehill

Måste vara en duktig fotograf som har tagit den bilden på den snygge killen

2007-04-24 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0