Lugn dag.....

Idag har varit en lugn dag, har inte fått för mej att göra ngt mer än att tvätta 1 maskin tvätt. Men de va gsk skönt att bara vara en dag. Har ridit i säkert hela 20 min. Provade en sadel men den var för smal t.o.m smalare än den jag har, detta med sadlar driver mej till vansinne snart ska nog boka en tid hos en sadelutprovare så jag vet vad jag ska ha.
Ikväll var vi och bowlade med ponny lagen i hoppning i klubben(Hylte RF), detta var ett trevligt unslag utan hästar ochh alla i familjerna var med, men inte alla familjer tyvärr. Efteråt blev det pizza och mycket mätta magar.
Nu ska jag stänga ner datorn så Kent den stakcarn får gå och lägga sej, han har somnat på soffan.....

På återseende.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0