Lycka till imorgon Angelica och Tonic......

Å du glöm inte att ringa å berätta efter VARJE klass, jag kommer att vänta på samtalen.......
Dagen har flutit på lungt och skönt, körde Rufsi till ridklubben där veterinären väntade, alla fick sina sprutor och jag fick en salva utskriven till Willo's sår i munnen, hoppas nu att detta hjälper. Han har ju haft sår i munnen sen vecka 2 nu ju, orkar inte mer.
Kent hade haft en trevlig dag i Nybro, men sa inte så mycket mer..........kanske för att han hade druckit några öl på vägen hem.

Pratade med Caspers uppfödare Anne idag, ringde för att berätta om att vi hade låtit han somna in. Blev efter en stund erbjuden av henne att ta en hund på halvfoder från hennes nästa kull, det är ett väldigt frestande erbjudande som vi kanske tackar jag till. Vill ju gärna ha en hund igen det känns väldigt tomt nu. Vi få väl se vad det kommer för valpar och om det är något som hon vill ta en kull på sen, det blir ju hon som väljer.
Imorgon ska jag til ridskolan och köra hö, det var tydligen dags nu. Jag kan ju inte lyfta så mycket men jag kanske kan lura med mej min kära sambo :-)

Ha de gott, jag ska mysa i soffan nu.........kram

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

GOd morgon på er där nere i södern. Här är det sol och kallt. det blev inget röj här hemme idag med vänner. Ingen ville komma. mer än min kusin och familjen martin gustvsson. Men dom fick magsjuka. Men jag vet att ni hade kommit om ni hade bott här. Ha en solig dag
Kram svägerskan

2007-04-21 @ 09:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0