Pontus 10 år....

I morse betämde sej min lilla gulle plutt för att följa med mej på tävlingar i Laholm, det var ponny hoppning med stilbedömning. Jag ville dit för att se hur jag dömde jämfört med en domare som har gjort det mycket förut och det visade sej att jag låg ungefär lika många poäng från henne hela tiden, ca: 2-3 poäng. Tror att det är helt ok faktiskt. Skall ju snart göra mitt slut prov som stildomare.
Hemkomna så fick vi snabbt byta om å åka gå till Pontus kalas, där vi fick en god lunch å en smarrig tårta.
image11
Pontus vid förra årets triatlon i Brännögård

Jag fick smita lite tidigare för att åka till Willo som oxå vill ha mat å rent i sin box.
Nu är det dags för hästhoppning på tvn från Las Vegas..
Just det, fick mess från mor i Skottland, allt var väl å hon va på promenad på stranden efter en god middag.

Kram på er alla........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0