Sista arbetsdagen denna veckan

Usch, idag har jag mått så där lite illa hela dagen, det vill liksom inte försvinna. Men som min kära sambo säger "att så är det nog när man har en Bebben i magen" lätt för han att säga men han är ju bara snäll min lille plutt. 
Idag har jag varit å dragit ut en söm ur Willos hov, som hade åkt ur delvis å satt sig på sne. Sen var jag i Hylte och skulle lämna papper till försäkringskassan men glömde det, handlade bara så jag får väl ta med dem en annan dag. Suck........
Orkade inte laga riktig mat idag men jg gjorde iallafall en pizza med tonfisk, mums.... 
Har försökt få tag på Jennie för att se om hon vill träna Willo för Micke 1 maj, men hon e nog inte hemma från skolan ännu. Appropå Willo, undra om Angelica har fått något svar av Annika ännu, behöver nog veta nu.....    Angelica hör av dej......please
Nu bär det snart av till veckans sista arbetsdag.

Ha de gott i solen och värmen, värme får jag vid manglarna iaf.....
Kram

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

Åk en tur till ullared det hade jag gjort ingen kö nu klockan 8:30. Ha en trevlig fredag

2007-04-27 @ 08:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0