Slut på arbetsveckan....

Så va denna arbetsveckan över, ja jag vet den va inte lång men ändå........måste va på jobbet tidigare på måndag så jag får ett par större byxor, det börjar bli jobbigt att gå å hålla i dom nu, efterom jag blivit tvungen att knäppa upp knappen, Bebbens fel...  fast de gör inget. :-)  
Idag har det gått i ett hela tiden. Tyvärr kommer vi upp ur sängen senare och senare för varje dag på Kents kvälls vecka, vi somnar senare och senare ju. Idag hann vi nästan inte äta frukost innan det va dags för lunch ju. Men imorgon ska vi upp tidigt, Kent ska till Nybro å kolla in fabriken där å bussen går redan kl. 07.00....urk....    Han får desutom betalt övertid för att åka dit så de kan ju va värt att hålla honom sällskap till frukosten då.
Mamma ringde från Skottland idag, hon är där på semester med ett gäng tanter och dom var påväg med ngn färja till nån ö eller va det va....... förstod inte så mycket. Hon kanske har börjat smaka på Whiskyn redan (e de inte där dom har det).
Imorgon skall jag vaccinera Willo, eller veterinären ska, så får jag äran att köra Rufsi till ridskolanmed så hon oxå får sin årliga spruta. Ingen slipper undan här inte. :-)

Måns e inte alls farlig, bara väldigt lekfull å Angelica terroriserade ju honom hela tiden ju....... så de så.....


Kram på  alla......

Kommentarer
Postat av: Fia.

Haha jaja Okej:P men han kunde vart;) Han låg på min mage o kurra en gång då va han mys.!

2007-04-21 @ 12:31:05
Postat av: Agge

Där ser du.....han e lite mys me ju....

2007-04-21 @ 19:14:08
Postat av: Angeeeliiicaaaa;)

Det är ju Måns som börjar mukka!! Han får ju räkna med att jag ger tillbax :D

2007-04-27 @ 15:43:19
Postat av: Agge

Å du gjorde ALDRIG något först va?????

2007-04-28 @ 19:35:46
Postat av: Angelica

NÄÄÄÄÄÄ ALDRIG!!! det var han som börja...

2007-05-03 @ 20:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0