Trött, trött, trött......

Så var 1:a dagen med brorsbarnen över och jag är helt slut  (Agge), men jag vill fortfarande INTE att dom ska åka hem nu :-)    Rasmus satte sej precis upp och skrek till mej att jag gjorde så att han ramlade, nått har jag tydligen gjort men det var nog inte så allvarligt för han somnade lika fort igen.  Jag funderar på att krypa ner i sängen jag med, med risken att jag vaknar tidigt imorgon igen. Det blir nog så.....
I dag har grabbarna lekt med Kents systerbarn till och från hela dagen. Vi har ätit bara nyttig mat, våffler till lunch, tillsammans med Inga-Maj, Stefan, Rasmus, Pontus och Felix, potatisgratäng med massa grädde å en köttbit till middag å till kvällsmat blev det idag glass med koncerverade päronhalvor. Vi får nog skärpa till oss nu när mor/farmor kommer på besök annars blir hon nog ledsen på oss, förresten så längtar pojkarna efter farmor och framför allt efter hennes pannkakor. Lukas cyklar nu som den värste cyklisten ända tills han blev trött då ramlade han 2 gånger på ca: 20 meter. Han har cyklat nerför branta backar och delvis uppför, lite dåligt tränad i benen men vi ska jobba på detta i veckan.
Imorgon fyller kusinbarn Angelica MOPPE å jag måste komma ihåg att ringa henne. Hoppas att hon nu vet om min häst ska komma dit i sommar eller inte.

Magen....... jo magen å "bebben" mår bra, sparkar omkring å gör så att min mage blir ännu STÖRRE. Nu har det gått 23 + 2. Idag kom oxå Kents snälla kusin, Jörgen med sambo Sofie och söta sonen William, med en bilbarnstol till oss, tack så mycket å dom fick smaka på våra våfflor också.

På återseende....kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0