Ullared igen......

Nu på morgonen bär det av till Ullared och Gekås igen. Orkade inte handla det jag behövde själv förra gången hoppas hitta ett par byxor som inte klämmer bebben, börjar bli runder nu om maggen......
Med denna gång åker svärmor, som inte fick plats förra veckan och Stefan, Kents svåger, som ska ha kalas till helgen för Pontus som fyller 10. Man får hjälpas åt när folk inte kan köra själv.
Igår var jag på möte på Hallands RF och blev uppdaterad om tävlingar m.m. det var trevligt men lite segt.
Idag ska jag börja jobba igen, det blir kvällspass nu till en början i 2 veckor kl16-22, hoppas att jag orkar och inte får ont av foglossningar igen.

Stress...... hej på er

Kommentarer
Postat av: Fia.

Agge vet vad hon ska få av lilla mig sen när Bebben (som du kallar den) kommit:D

2007-04-19 @ 21:07:21
Postat av: Agge

Japps de vet jag......... å de e jätte gulligt....

2007-04-19 @ 22:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0