Vilken härlig dag....

Idag åt vi frunch ute i solen, gud så skönt de va. Sen bar det av till ridklubben och där red Jennie på Willo, hon ska tävla honom åt mej i maj på klubben. Jag tyckte det kunde vara kul om han fick starta lite och jag har ju slutat hoppa nu. Jennie verkade tycka det va kul och dom funkade bra ihop, vi provade att hoppa lite och det gick också bra. Snälla Kent kom ut och bar hinder åt oss....puss på dej. Angelica ringde och hon hade äntligen pratat med Annika nu, hon hade visst svarat att hon skulle tänka på det. Hoppas att hon tänker fort så jag vet vart jag ska göra av Willo i sommar. Fick lite bilder av henne idag med på Willo och mej från sommaren 2005 tror jag....hoppkurs för Teibl på Lerk. Tack så mycket, alltid kul att ha

image10


En maskin tvätt har det hunnit bli också, vi kan bara hänga upp en åt gången för torkvindan håller på att kappsejsa.....Hemkommen var det bara att laga lite mat för nu va han hungrig minsann. Jag tror att jag ska ut och tvätta bilen nu om jag får med mej kära sambon :-)

Kram på er alla......

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken fin bild. Det ser härligt ut!

2007-04-16 @ 18:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0