Besök från Nygård.....

Idag kom min kusin Elisabeth och hennes dotter Angelica på besök en liten stund (Angelica hade så bråttom hem), de hann göra Gekås innnan också men knappt det pga Angelicas stress...... Tyvärr glömde vi å ta kort på detta besök så det blir inga bilder från det. Elisabeth kom precis som alla andra med fin fina presenter, inte bara kläder som man annars får. Måns han blev nog lite glad iaföver att ANgelica kom, han försökte anfalla henne och hoppade efter hennes ben. Sen blev den stackars Elisabeth anfallen av han också, men det var nog för att han trodde att hon var lika busig som hennes dotter, han brukar aldrig göra sånt annars.
Vi har nu sorterat klart bland alla kläder vi fick från min kusin Mona och Ellen hade inatt på sej ett par sparkbyxor därifrån fast de va nästan för små så det blir nog inte använda fler ggr.

Får passa på att tacka för allt fint vi har fått av alla snälla människor.

Tack allihopa......
image97
Det bästa man har sätter man på bordet, eller hur.....

Tills vi hörs igen, ha de

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

1 timma o 20 min tog det till Liseberg :-)
Manno verkar bättre (hoppas jag).
Kram Elisabeth

2007-08-20 @ 21:58:06
Postat av: Angelica

Ja men jag skulle ju se Timbuktu ^^)
Den stackars Måns! Han fick inte leka så länge med mig denna gången =(

2007-08-21 @ 03:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0