Besök......

I morse(vid 10 tiden) ringde kusin Elisabeth å frågade om hon fick komma ner å hälsa på, jajamen svarade jag glatt. Tänk om det nu kunde hända nått eftersom både hon, mor & Egon va på väg hit för besök. Men tji fick jag, inget hände idag heller, dagen e iof sej inte slut men de e inte lång tid kvar på den. Ja ja, Malin sa att det inte fick bli nått imorgon för då hade hon redan någon som fyllde år och det har vi med ju........ ja ja de kommer när det kommer så är det. Tog iaf en promenad runt sjön med Elisabeth, Christer, Egon & mor trodde inte jag skulle orka men det gick bra. Hängde sedan på Mor till Gekås och då blev det lite jobbigt fick sätta mej å vila en stund där inne + att vagnen va bra att hänga på. Mormor & Egon köpte både babysitter (stavas det så) och babyvakt till oss, tack så mycket. En drös kläder hade de med sej oxå, jätte söta.....
Willo har idag varit på Lerk igen och hoppat clearround, vägrade ut sig i 90 cm men fick bara en rivning i 1m så det går framåt iaf, fast det hade varit med motstånd hela vägen han e fortfarande väldigt spänd. Stackars liten krake som måste tävla, fast ibland måste man faktiskt bli lite vuxen och man kan inte gå i sin lilla värld hela tiden.

Tack för alla små gullliga kommentarer vi får och vi väntar vi oxå jag lovar. Det blir ju ingen Hildegard nu Malin eftersom det inte kom någon Bebbe idag........gud vilken tur, jag menar du får behålla ditt namn själv man vet ju aldrig det kanske kommer en liten tjej hos er ju nån gång :-)

Dags att nana......... höres vänner, kram


Kommentarer
Postat av: malin

HÄR blir det bara husvagn damråttor ankor hund en ny bil slallom skidor mat mm så här blir deet ingen
hildegard

2007-08-09 @ 09:06:07
Postat av: Mona

Grattis, grattis till er båda.

2007-08-09 @ 20:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0