En dag till har gått....

Har inte hänt så mycket idag. Var och hämtade kusin Lovisa i Torup efter skolan, sen åkte vi till Konsum och handlade. Just de...när jag skulle betala så tyckte jag att det blev lite mycket för ett litet paket blöjor, 3 tomater, ett paket bordmargarin och kvällstidningen 93kr!!!!!!!!     Kollade kvittot och då hade de tagit 63kr för blöjpaketet som skulle kosta 39,50......suck det va bara å tala om för dem vad det skulle kosta så fick jag tillbaka pengar för mer än 1/2 pkt........försökte de allt lura mej, kanske ska bojkotta den affären:-) nä, jag får se hur det går nästa gång jag handlar där.
Lovisa stannade kvar här hos Ellen och mej, Kent va med sin kusin och hämtade stolp. Tog nu ikväll en promenad till svärmor/farmor så nu sover Ellen så gott så jag får strax väcka henne så hon får i sej lite käk, sk försöka hålla henne liten vaken idag med, hon sov 7 timmar för andra natten i rad inatt:-) såååå skönt.

image101
Ännu en bild på sötnosen...
Det e verkligen så att mitt barn e sötast...

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

nnnäääääähä mina är sötas så är det. Kram på er

2007-08-22 @ 20:38:58
Postat av: Angeliiiica!! =D

E ni goa eller? ALLA vet att JAG ÄR SÖTAST!

2007-08-22 @ 23:23:07
Postat av: Sandra

Måste hålla med dig om att hon är söööt! Men min lilla är sötast!
=)

2007-08-23 @ 14:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0