ja, ja.....

Jag vet att jag inte skrev nått igår, men hade inget å skriva om ju....... Eller, va i Falkenberg å fördrev lite tid, lämnade in sadeln för försäljning å gick i affärer. Blev bara trött å stel av detta så ska nog sluta med det.
 Willo va å gjorde bort Sandra igår igen, stackars Sandra undra hur länge hon orkar prova:-)   De va iaf i Uddevalla och i 1:a klassen kom de inte över 1:a hindret för han va rädd för mannen med startflaggan och startsstolparna, men efter ett antal försök så vågade han gå förbi, ok det stod oxå ett farligt domartorn brevid hindret. 2:a klassen så blev det återigen 2 stopp på hinder 1 men sen tog han 2:an av bara farten och kom till 3:an, där han någon dum månniska ställt ut sådana där hemska tidtagarstolpar igen ju (hindret skulle hoppas åt andra hållet i fas 2 och som sista hinder) så då va ju de superläskiga ju. Stackars Sandra säger jag bara, fast hon lätglad iaf när jag pratade med henne på telefon efteråt, han hade varit jättefin och dukitg på framhoppningen och varit snäll å lasta, stod snällt i transporten och var snäll att brodda av och på (tävlingen gick på gräs) så hon tyckte att han hade gjort framsteg sen i onsdags. Tur att hon är positiv iaf.
Idag ska vi sätta upp lite krokar i tvättstugan så vi får upp saker på väggarna och lite mer fri yta på golvet. Sen ska Kent få börja att organisera förrådet, eller jag ska tala om vad han ska göra och han får göra, äntligen händer nått här på dagarna de ha vart så tråkigt nu de sista.

Arnedagen verkar ha flytit på utan vårt sällskap, vi får ta nya tag nästa år. Det blev iaf ingen födelsedag på den dagen, som kanske tur är.

Ha de bra alla vänner....

Kommentarer
Postat av: frun i huset

vi höres på tisdag kram

2007-08-05 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0