Japp, ja e fortfarande kvar hemma....

Så är det, jag lär väl gå de där 2 veckorna över tiden det är väl bara att acceptera detta. Va idag nere i Halmstad och shoppade lite, en ny body till Bebben, mat, en bok till mej (går åt många nu), gjorde ny nyckel till lägenheten å Kents mc å köpte en present till Ida (Kents brorsdotter) som ligger på sjukhuset sen förra måndagen. Hon har haft kramp anfall typ som epleptiska fast det är inte detta. Nu är hon bättre men får fortfarande kramplösande via dropp. Hoppas de kommer på snart var det är för fel, så det blir bra någon gång. Hon blev iaf jätteglad för tröjan hon fick av oss.
Hela dagen gick till Halmsatd så Kent slapp förrådet idag med, men imorgon så blir det nog av. Det va skönt att slippa gå här hemma i lägenheten en hel dag för en gång skull, dagen gick så mycket fortare då  ju.
Imorgon kommer nog mor & Egon på besök innan de far vidare till småland.

Ha de bra govänner....

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

ja om vi kommer ned så räknar jag med trerätters middag vin öl mm. Men vi får väl se har ingen bra bil som funkar. Annars så har jag varit ute och sprungint litenu på kvällskvisten vid en blank boda sjö. Kram på hälsa till hildegard

2007-08-06 @ 22:55:02
Postat av: junis karlsson


Hej på dej gumman går du fortfarande hemma o väntar?
det kan vara jobbigt i värmen men en får inte ge sig,de e bara att stå ut det blir dess då skönare när allt är på plats,hoppas nu att detta meddelande går fram,jag håller min dator uppdaterad hela tiiiin.Vi hoppas att den lille kommer snart.alla i alingsås hälsar till dig o kent.kram från junis

2007-08-07 @ 12:36:05
Postat av: Sandra

Håller tummarna för dig att det snart ska sätta igång! Kram/Sandra

2007-08-07 @ 19:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0