Nu är vi hemma.....

Tack alla för alla hälsningar vi har fått........
Här kommer lite bilder på vår lilla tjej, som ännu inte fått något namn.

image76

ca: 10 minuter gammal......

image77

ca: 2 timmar gammal hos pappa......

image78

på BB efter 3 timmar....

image79
pappas tjej......

image80
Ida blev första kusin att träffa mej...... vilken tur att vi va å sjukhus samtidigt


image81
sen kom mormor å Egon

image82
å faster Ann-Marie med kusinerna Elin....

image83
å Tobbe som hade så gott knä så jag somnade

image84
å Moa.....

image85
Jag va den enda som hade fina ballonger på min säng, som jag fick av kusinerna Lilja......

image86
Hemma i mamma å pappas säng.....


Håll tillgodo, det kommer säkert fler bilder.....

Tack igen alla.....

Kommentarer
Postat av: Sofia.

Men gud så söt hon är :)
vill komma ner nu nu nu!
men börjar skolan snart, hoppas jag hinner komma på besök innan de, annars får de bli nån helg. naaow
sötare än sötast e hon!!

2007-08-11 @ 22:35:19
Postat av: Sandra

Vilken liten goding! Kul att få se lite mer bilder på underverket! Nu är vi nyfikna på namnet.. Tusen Kramar från Sandra med familj!

2007-08-12 @ 08:32:58
Postat av: Jacqueline

GRATTIS till er flicka! Såååååå söt hon är. Hoppas att få träffa henne snart:) Ha det så bra och kram till er stolta föräldrar.

2007-08-12 @ 11:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0