Nu har jag varit lite slö......

Jag ska försöka skärpa mej och blogga nästan varje dag iaf:-)
Igår natt var vi vakna melllan 00,30-05,00 Ellen och jag eller hon sov 20 minuter å då han jag inte somna. Men inat har vi fått sova 3timmar mellan matstunderna, det va skönt.

image88
I söndags var farmor och några av kusinerna, Erika, Rebecka och Pontus  på en liten visit (famor ville klämma lite på Ellen)

I måndags var vi inne i Hylte å skulle handla lite på Ica, men jag var tvungen att åka förbi LIse-Guns (en barnklädes affär) det kostade nästan 300 kr, men så fick jag köpt en jättesöt Pippi klänning oxå+ lite annat smått å gott. :-)

Igår var Fritte och Gunnel här på besök, de passerade nästan på sin väg från Helsingborg, kul med besök från släkten hemifrån. Fritte skulle ringa och berätta för Ellens morfar att han redan hade träffat henne, vilket naturligtvis inte morfar gjort ännu, är det inte typiskt småsyskon å hålla på så :-)
image89
Gunnel ville oxå klämma lite, sååååååå mysigt.

Idag har vi varit i Halmstad på bl.a Babyproffsen å köpt en spegel till bilen så jag kan se underverket när jag kör. Hon sitter nämligen i mitten i baksätet.

Tack igen för alla hälsningar, tackar så här istället för till alla var och en......

Willo har förresten varit och tävlat igen, denna gången en riktig tävling i Lilla Edet och Sandra rapporterade att han skötte sig bra denna gången. En vägring på muren i 1:a klassen och en rivning i 2:a klassen, hon var nöjd med hans framsteg och nu ska de till Kungsbacka på fredag och där har han ju aldrig varit så vi får se hur det går då.

Ha det bra...... vi höres

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hejsan på er där nere snart kommer vi ner. Längar lite efter att hålla kenta lite klämma och tjäna och kanske lite på Ellen-Hildegard. Hopppas att du får sova lite på nätterna.

2007-08-15 @ 20:40:01
Postat av: Camilla (LERK)

Hej och grattis!
Ville bara skicka en hälsning och säga att du säkert får sova mer snart. Alice är nu 6 veckor och hon kan till och med sova 6 timmar i ett sträck på natten så det blir snabbt bättre.

2007-08-16 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0