Pappa har fixat......

Idag har pappa satt upp en hylla ovanför Ellens säng och hängt upp mobilen med hundarna som mormor köpte till henne. Det blev jättebra, fast jag Ellen och jag fick hjälpa till lite granna......

image90

Ellen har oxå provat den nya klänningen som jag köpte i måndags till henne och den passade jättebra.

Vi har oxå haft besök av kusinerna med föräldrar från Frillebo, som hon oxå har fått ärva vagnen av.....

image91
Frida, Sara, Jonas med Ellen, Ida och David

Frida hon hann knappt komma in förrän hon frågade om hon fick lyfta Ellen, jag lovade att hon skulle få hålla henne när hon satt i soffan. Fast det var nog lyfta hon gärna ville göra för den frågan kom flera gånger även efter det att hon fått hålla henne alldeles själv. Ellen fick vara fotomodell med var och en av kusinerna, bara bra så vaknade hon till ordentligt innan det var dags för käk.

Imorgon kommer kusinerna från prässebo hit och hälsar på, naturligtsvis är farbror och faster med oxå. Vi väntar på er.......

Kram till alla snälla människor.....

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att ni har satt upp gosedjuret jag gav till Ellen.
Kram Emma

2007-08-16 @ 19:28:01
Postat av: Mona

Är det inte morbror och moster???????
kram

2007-08-17 @ 13:35:04
Postat av: Mona

GRATTIS ELLEN PÅ NAMNSDAGEN.
MÅNGA GOSIGA KRAMAR // MONA

2007-08-18 @ 04:48:39
Postat av: Erika

Grattis på namnsdagen Ellen!
Hälsa mamma och pappa :)
kramar Erika

2007-08-18 @ 10:44:43
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping/8158697

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0