Skönt att vara hemma....

Det var skönt att sova hemma, har sovit jättegott inatt i min säng, de timmar vi sov vill säga. Fast det var många ändå. Idag har vi varit på 1:a utflyckten, vi åkte till Sjönevads marknad och lilltjejen sov sig igenom detta, det var skönt att komma ut lite och inte sitta inne hela tiden. Kunde iof gått ut här hemma men det e ju inte lika kul ju, jag mån oförskämt bra fakstikst än så länge så det är väl bäst att passa på. Köpte lite marknadsgodis, kläder till gumman, korv till Kent. Nu är vi alla lite trötta, jag väntar på att gummna ska vakns så jag kan ge henne lite mat igen å sen gå å lägga mej. Ska nog bänka mej framför Beck nu.
Sov gott, det hoppas jag göra..

image87
Här är en liten bild till på underverket........

Förresten.....Måns har provat sängen ihop med gumman idag, hon blev jättearg när pappa tog bort honom fast han han bara hann vara där knappt nån minut.......


Kram till er........

Kommentarer
Postat av: Martin

Ett stort Grattis från oss i Hålanda
/Martin

2007-08-13 @ 09:07:00
Postat av: sofia

Men men men !! HON E SÅ SUPER DUPER SÖT!! =)

2007-08-14 @ 00:26:37
Postat av: Anette Sköld

Hej Agge.
Ville bara gratulera så mycket till bebisen, skönt att ni alla mår så bra!
Kramar från oss alla

2007-08-15 @ 15:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0