Vissa börjar bli gamla....

Ja, då fyller kusin Elisabeths äldsta son 27 år idag, jag visste faktikst det du..... Tror inte att han är Ellens äldsta syssling, Kent har ju en del kusinbarn som är äldre. Men gammal börjar du allt bli nu Jimmy, kommer ihåg när du föddes, jag var då med Elisabeth på kalas i Göteborg hos Pelle och jag sov över hos Mona om jag minns rätt, sen dagen efter kom Jimmy.
Igår eftermiddag när vi tänkte ta en promenad i höstvädret, då spydde Ellen en sådan kaskad att det va inte annat att göra en att ta ett bad. Det var minsann kräk överallt shit så mycket det fanns i den lilla magen, promenaden blev inställd. Jag drog istället ivä till ridklubben för at se om det var några jag kände igen där så jag kanske kunde ragga lite folk till våra tävlingar i september. Träffade på famlijen Hoff, alltid lika trevligt, stod å pratade med dem i 1 timma så mycket folk raggning blev det av, de hjade ju redan anmält sej själva hela familjen. Men jag fick en trevlig stund utanför lägenheten iaf.

image116
Ellen ligger och myser på filten och örngotte hon fått av Mona, detta va innan kräk kaskaden kom....


image117
......efter den blev det 1:a badet hemma......


image118
....sedan blev det en mysstund i pappas famn.....


Tills vi hörs igen, ha de...

Kommentarer
Postat av: Mona

Hon vet allt hur hon ska hålla er i arbete, lilla snutt gullungen.

2007-08-31 @ 16:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0