Flytt, flytt, flytt........

Har inte hunnit skriva i bloggen på ett tag nu för vi håller fortfarande på att flytta, lite då och då, har ju lägenheten kvar hela januari också så det är ju igentligen ingen bråska men vi vill bli klara innan nyår eller jag vill, så är man av med det.
Igår var jag ivåg med en av ridskolans hästar till Slöinge (djursjukhus) han hade ont i en hov den stackarn och står nu gipsad. De undrarde om jag kunde åka iväg med honom på lördag igen men jag känner att jag måste bli klar med julen har ju inte hunnit något ännu. Måste också fixa så vi får vatten i vårt kök igen, det börjar bli tråkigt att diska i handfatet på toaletten men det funkar ju det med, tur att vi har svärmor så vi kan äta där ibland också :-) bara att köra upp mat till henne så är den färdig sen, lyx......

Idag ska vi åka till Ikea med Börje och Maria, de skulle nämligen låna vår bil att dra kärra med så tyckte vi att vi ändå kunde åka med och handla vi också, har ju presentkort som går ut snart och de pengarna får ju inte bara försvinna.

Ha en bra helg på er

Kramar från oss........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0