Gäsp....

Lite seg idag efter urladdningen igår.
Först var vi på banken kl: 09,00 och gjorde klart husaffären, efter det åkte vi till byggshopen och köpte mer färg till vårt sovrum och till brännöbagaren för attköpa "firafika" sen for vi hem och bytte om till målarkläder. Svärmor kom ner och firade med oss i huset och jag fick en paus i mitt målande av lister och Kent med sitt arbete med att sätta upp maskeringstejp. Vi fick iallafall klart arbetet med taket och listerna igår och vi har också placerat ut lite adventsljusstakar som ska tändas senare. På kvällen var jag på ridklubben för en anställningsintervju jag hade också en provlektion, jag hoppas att de tyckte att det gick bra jag får veta på måndag. Tyvärr är tjänsten bara en säsongs anställning så det blir ju inget arbete eller semester på sommaren. 
Idag ska vi börja måla väggarna i sovrummet och hämta mina hästlådor hos Ann-Marie ev. köra bort motorcykeln så vi kan börja tömma förrådet här. Jag ska nog ta med mig jul gardiner till köket också så blir det iallafall gardiner i ett fönster. Willo kommer ju också hem idag och senare ikväll är det dags för julbord på nyöppnade Gästis i Torup.
Nu har Ellen vaknat igen och ska få lite mer mat så vi kan ge oss iväg och börja, antar att det blir en del spring i huset av vissa barn idag och även andra som inte har sett det innan.

Ha en bra dag, kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller tummar och tår för att du får tjänsten! Lycka till med huset oxå! Själv blir jag ju mamma igen på måndag!
Kram

2007-12-01 @ 13:09:59
Postat av: Kajsa

japp...nu e vi tillbaka i Judys stall igen...Emelie har blivit ponnyryttare igen!!!!Idag kom familjen Örnegren upp med sin D- ponny som skall ridas och säljas under våren...ja. det blir ett litet projekt som håller henne sysselsatt ett tag iaf..Hon har klättrat på väggarna senaste veckan så det passar alldeles utmärkt...Lycka till med jobb och hus...Kram fam. Olsson

2007-12-01 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0