Grattis till mej själv......

Eftersom min kära sambo inte bloggar så får jag väl gratulera mig själv istället :-)

Har idag fått present av mor & Egon ett presentkort på IKEA och amarillys, Pappa & Eva blommor och uppläggningsskålar, Lillebror med familj ett rött halsband av sötvattenpärlor, Svärmor adventsljusstake till nya vardagsrummet och av Ellen och Kent en bukett med blommor. Tack för alla presenter och tack för alla hälsningar och telefonsamtal jag fått idag. Kram på er.

Har idag varit i Ullared och hämtat svägerskan, passade där på at handla lite julklappar det närmar ju sig nu. Egon och Kent har rivit ett skåp i köket så det blev "luftigare" och tagit bort diskbänken och förberett för diskmaskin, tyvärr fattas det lite materail för att det ska bli klart bl.a. en diskmaksin :-) tyvärr gick också en bit av skivan bakom diskbäbken sönder så vi får väl sätta upp kakel där istället. Imorgon ska jag kanske få upp tapeterna i vårt rum så det blir klart och förhoppningsvis börjat måla vardagsrummet.

image217
Ellen med kusiner som hälsade på idag........

image220
Morfar säger hej då till Ellen....



image221
sen fick Ellen somna i mormors famn, bortskämd????? ja bara när mormor e här :-)

Ha de bra alla glada.......
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Grattis till Agge :D

2007-12-09 @ 01:58:20
Postat av: Kajsa

Missade alldeles att gratta dig Agge....fastän det stod i min almenacka...behöver nog börja me mina "glömskepiller"...

2007-12-09 @ 17:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0