Lucia.......

Sankta Lucia......

image232
om ni undrar så sjunger hon..............eller spottar fast det e ju hennes sätt att sjunga


Igår var min moster Junis nere på besök och hon hade med sig en STOOOOOR Nalle Phu till Ellen som va jättefin. Hon hade också med sig min mor eller om det var tvärtom :-) iaf så fick de lite lunch och kladdkaka och naturligtsvi en tur i vårt hus.

Vårt hus ja......
Nu är tapeten i vardagsrummet uppe och imorgon så hoppas jag att vi får upp den i Ellens rum.

image233
så hä blir vardagsrummet........... snyggt de med naturligtsvis


Vi kanske åker och köper oss en diskmaksin imorgon med eftersom mor och Egon kommer ner igen och ska fixa och dona. Hoppas hoppas att vi kan flytta in i helgen och börja bo därborta nu. Det är ju "bara" diskbänken kvar att fixa sen är det klart. Jul det känns så långt borta fast jag har iof gjort julkort själv så lite har jag pysslat.

Pratade precis med Malin och de var nästan framme nu, paserade Kläppen, och det var -18 grader där uppe, jag är inte ett dugg avundjsuk på dem längre. Trivs så bra här nere med mitt nya hus :-)

Ha en trevlig helg, jag ska flytta (hoppas jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0