SANDRA VA BLEV DET!!!!!!!!!!!

Å nu vill jag veta vad hon fick i måndags, du måste slita dej nån gång och skriva till mej här i blogge eller messa eller så.......PLEASE

Idag gratulerar vi alla Angelikor men mest gratulerar vi henne i Nygård, Kram på dej.

image216
Angelica och Tonic......

Jag vet att jag har varit slö på bloggen, men de e så mycket att tänka på nu.
I måndags fick jag ju veta att jag ska börja jobba i januari men jag har ju börjat jobba redan nu iaf i min hjärna den går nämligen på högvarv, kolappsar kanske snart :-)
Vi har målat å målat i huset så nu är det färdig målat i vårt sovrum och Ellens rum svärmor har varit nere i omgångar och hejat och målat och fikat med oss, dags att ge sej på vardagsrummet då och sedan källaren och sedan entrén och sedan hallen. Tapeter ska det upp också och jag tror att dem i vårt rum kommer upp i helgen så blir det rummet klart, kanske att vi hinner måla färdigt vardagsrummet så vi får upp tapeterna där medi helgen, man måste vara opptimist.
Idag kommer mor & Egon ner och hjälper oss med en del. Imorgon ska jag hämta Malin i Ullared dit hon har farit idag, mor och jag passar nog på att shoppa lite julklappar också, kanske om vi orkar. Sen kommer Lillebror med barn och far ner på lördag med, fult hus blir det då.
Ellen hon mår väl, sover mest som vanligt. Har inte tagit några nya kort, får nog skärpa mej lite där.

Ha de bra alla glada. kram...... 

Kommentarer
Postat av: Mia

Får passa på att Gratulera på födelsedagen !!
Så här innan vi ska åka ner till Ullared.
Hoppas ni får en bra helg , vi ska slita ut Malin först innan du får ta vid:)
Grattis även till jobbet i januari, skoj!!
Ha det gott, Kram

2007-12-07 @ 11:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0