Snart färdig.....

Nu har vi bara golvlisterna och lite av väggarna kvar i sovrummet att måla, färgen till väggarna tog slut så jag ska köpa mer imorgon. Bort med alla blommor och in med ränder, kommer bilder sen när rummer är färdigt. 

image213
Tog ett kort på Kent när han målar utefter lister under en ammningspaus som Ellen gav mig.......


Vi for efter det att målning var klar första gången, in till Hylte för att kolla in skyltsöndagen. Tyckte inte att det var så mycket att ha fast det är ju kul att de gör något, kanske blev tråkigt för att det regnade. Sen köpte vi lite kebab och åkte hem till huset för att käka. sen var det bara att börja om igen med målningen.
Igår var vi ju på julbord och Ellen var hos faster Inga-Maj med familj, hon blev kvar där över natten för de hade gåt och lagt sej när vi kom hem. Vi gick över och hämtade henne kl 08,00 och då hade hon somnat om så gott, naturligtsvis hade hon varit jätte snäll men det är hon ju alltid vår lilla prinsessa.
Imorgon ska hon åka till farmor en sväng på förmiddagen för jag ska till Willo och rida för första gången på jag vet inte när. Sen ska jag också handla mer färg till sovrummet så vi kan måla färdigt där, YES........   Sen blir det Ellens rum och vardagsrummet.

image214
Ellen tar en av sina tupplurar i huset medans vi grejar.........




image215
och sen blir det lite lek......


Bilderna är inte så himla bra de är tagna med min mobil..

Ha de bra och hejar på dej Sandra imorgon.....
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snart åker vi in.. Fick sätta mig vid datorn för att lugna nerverna lite..

2007-12-03 @ 06:27:31
Postat av: Svägerskan

kommer och målar en sväng på lördag. Vill gärna bli hämtad vid gekås på lördagen återkommer med tid. Vet du om det finns hämt pizza kinamat eller så? PÅ ullared?

2007-12-03 @ 20:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0