Dator krångel......

SKulle skrivit igår men datorn krånglade eller om det var denna sidan som krånglade, jag kom iaf inte in på sidan för att skriva. Nu känns det att det börjar närma sej för Bebben att komma ut, tycker att det har blivit jobbigt att gå och har ont av foglossningar nu. Men jag ska inte gnälla för jag har haft det bra hela tiden, fast lite synd är det om mej....... Tvättade upp 4 maskiner igår och då även de barnkläder och lakan som är nyinköpta, kändes konstigt at  hänga upp detta på torkvindan. Nästa bra torkdag ska jag tvätta upp farmors gamla lakan och örngott så att jag kan sy om dem. Rensade också rabatten fast bara den ena sen var det för jobbigt att göra det med :-)
Måns tyckte nog att det var väldigt varmt igår, sen hittade han en ny sovplats på eftermiddagen...
image65
där låg han sedan i flera timmar, detta var en av alla positioner han testade.......söt va????


Pratade med lillebror igår och de hade kommit till Söderhamn på sin resa till Umeå. Allt hade gått bra kan jag rapportera, husbilen låg som ett strykjärn på vägen sa han, är detta ett nytt uttryck jag missat? Antar att den låg inte rörde sej något mer än framåt....

Ha en bra dag.......

Kommentarer
Postat av: Mona

Han e´la för gå den, eller!

2007-07-17 @ 20:29:34
Postat av: Emma

Han tycker nog det är tråkigt utan oss

2007-07-17 @ 21:19:41
Postat av: Angelica!!

Katten har tagit lärdom av mig! ;)

2007-07-18 @ 13:09:52
Postat av: Agge & Kent

Kanske saknar han er eller så har han tagit lärdom av Angelica sömntuta......

2007-07-18 @ 18:07:42
Postat av: Angeliiiica!

Klart att han inte saknar dom! :D Han har tagit lärdom av mig, det är ¨så det e! ;D

2007-07-18 @ 21:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0