Flera besök .......

Idag ska har vi ringt hit Göran, Nina & Benjamin på lite middag, annars kommer de inte hit för deras bil går inte hit. :-) Sen ringde Mona och frågade om de fick campa hos oss för det var tråkigt i Jönköping, naturligtvis är de också välkomna till camping björkåsvägen:-), äntligen som jag tjatat.... Hoppas bara att de stannar några dagar nu och inte åker hem med en gång. Tyvärr sticker ju Moa & Elin på semester idag eller imorgon så Emma fick inte träffa dem ju, ska ringa å kolla detta.
Nu har vi varit duktiga och städat hela lägenheten, det behövdes efter pojkarnas besök sen städad jag inte innan eftersom jag vet hur det blir när de kommer. Mycket spring ut & in......

Va en sväng hos svärmor förut och fick där kort på Kent som 10 åring kanske, jätte söta som jag skulle kunna scanna in hit men han har gömt dem den jäkeln, fegis e va han e.

Jaha, nu e de dags å börja med käket, vi höres...

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0