Gamla kort....

Var ju hos mamma i söndags och fick då med mej de sista lådorna hem därifrån, kanske står det kvar lite lösa saker och en å annan tavla finna där med :-)    Till korten, hittade så många fina och roliga kort när jag gick igenom dem, har också slängt en hel del kort, gud vad pengar jag lagt ut på andras tävlingar, barn m.m........ jag vet att ni sagt till mej men jaja... har nu iaf sorterat allt och det blev ungefär hälften kvar, skulle behöva göra en sortering till så de kommer i rätt ordning och sätta in alla i album. kent har iaf fått se räv tavlan nu, den var med på ett kort från någon jul på 80-talet hos farmor. Vi har fått räv tavlan av pappa utan att Kent har sett den, men han ville ha den för att jag berättde att hans kära svägerska tyckte den va lite läskig :-) inga rävar bakom de öronen på honom, neeeeej då.....
Hittade också en hel del kort på rara små kusinbarn, bla. detta
image69
Inte årets badflickor kanske men iaf det årets........vet inte vilket år det var men det kanske någon annan vet. Visst var de rara.

De är faktiskt ganska rara nu med, tycker iaf jag.

Har idag inte bara sorterat kort utan också tvättat av spjälsängen så nu är det bara för Kent att sätta ihop den, men först SKA hyllan upp ovanför gästsängen han lyckades smita ifrån detta idag med... Suck....
Inte mycket jag kan göra nu, bäst att hålla sej gsk lugn så blir det inte så jobbigt att röra sej. Fast det börjar bli tråkigt att sitta framför tv'n å uggla, får väl kanske leta fram något broderi eller läsa min bok.
Ha de bra alla vänner.......



Kommentarer
Postat av: sofia,

haha ser att de är jag, men är de angelica den andre?
haha hon har håret ivägen så ser inte ansiktet :D
men de är de nog :)
<3

2007-07-23 @ 17:51:43
Postat av: Agge & Kent

Klart de e Angelica å du....

2007-07-23 @ 18:49:33
Postat av: sofia,

tänkte la de;)
öh hm, är vi nakna?
hahah

2007-07-24 @ 12:23:12
Postat av: Angelica i ditt ansikte, biiatch! =) (ta inte åt er..)

Gaah, lägger du upp porr bilder på mig o fia?! xD

2007-07-24 @ 20:45:06
Postat av: Svägerskan

Ja kommer inte och hälsar på om tavlan hamnar på väggen. Och jag tror inte barana vågar helllerrr. Japp så är det. Nu är vi Vemddalen vaknade av rengsmatter. men vi har ju rengkläder när vi skall tilla på njupeskär fallet idag. Hildegard är ett fint namn eller tor-olof meja ingolf harry villmer stina mi malin

2007-07-25 @ 09:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0