Här blir ingen vila.....

De e inte alls så hilma synd om Kent, han kan allt använda sin fot de blöder ju inte längre nu ju :-) å öl fick han igår ju....det finns ju massor av saker som ska plockas fram eller bort eller slängas eller vart det nu ska ta vägen.
Imorgon ska vi klippa oss och jag ska köra svärmor till tandläkaren, sen ska vi bara vila upp oss inför besöket som kommer på tisdag....
Vi har hämtat barnvagnen idag, har fått den av Kents bror Per-Anders och den är använd till 5 barn varav den äldsta är 13 år nu..... men den kommer nog att fungera alldeles utmärkt, ett tag iaf.

Ha de bra.....

Kommentarer
Postat av: :O

Hmmm... jag kanske också får ÖL om jag skadar den stackars foten.. hmm det måste jag testa..

2007-07-02 @ 01:58:59
Postat av: stackars kent fan

Tycker faktiskt att han kan få vila en dag iallafall. För han måste ju orka med besöket av bus fröna i morgon

2007-07-02 @ 11:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0