ILSKA!!!!!!!

Igår åkte de hem, mor/svärmor och grabbarna bus. Det var några härliga dagar, mor har skämt bort mej, som vanligt, vi har plockat upp de sista och hon har sytt upp de sista gardinerna. Vi hann ju med ett besök på Gekås oxå, där det inhandlades lite till till Bebben. Rasmus och Lukas har lekt hela dagarna med Felix och Pontus, antingen hos dem eller här hos oss.
Igår när de hade åkt hem for vi ner till el-giganten för att köpa en vidoekamera på rean, efter en del ångets och tjat med försäljaren + samtal till lillebror,tack,  så blev det en dvd kamera. Idag när jag skulle börja prova den så upptäcker jag att hon har sålt oss fel kamera, antagligen för att vi inte vill köpa den hon vill sälja oss, satans idiot......... Ilsken som ett bi ringde jag till dem och ville ha rätt skiva skickad till mej, men nä de gick inte. Så vi ska åka 8 mil för att få rätt skiva som vi trodde hon sålde oss igår, de va faktiskt hon som plockade fram det vi behövde. Satans igen........ Vi skulle naturligtsvis få bensin ersättning, glöm det jag ska ha milersättning punkt slut........ fast först ska Kent få ringa och tjata på dem också, sen blir det dagens ris i tidningen i en hel vecka. Hur svårt kan det vara att skicka mej rätt saker, de kan ju se på kvittot att de har sålt mej fel vara ju, allt finns ju kvar i dersa dator. De va nog droppen när det gäller denna affären.......
Tur att man inte skulle ha kamerna till något speciellt denna helgen eller idag...........

Nog om detta.
Kent ska jobba över idag och tjäna lite extra pengar, men han kommer hem en sväng mellan passen så han får i sej lite mat iaf och så jag får spy lite galla över elgiganten på honom oxå...... stackarn.

UNdra hur det går fär mor idag, hon skulle hjälpa Egon att resa tak kl 07,00....stackarn, hon behöver vila tror jag.

Vi hörs ........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0