Jag orkade.....

Gårdagen flöt på bra (jag vilade inte en ändå gång) men naturligtvis kom det regnskurar hela tiden så vi satt 24 st inne i vår 3:a, lite trångt men det gick. Ungarna sprang ut ibland mllan skurarna som tur va annars hade vi nog blivit galna.........  När alla hade gått frampå kvällningen så va jag JÄTTETRÖTT hade ju inte vilat nånting ju. Vi har massor av bärpaj kvar så kom hit å ät upp den åt oss, jag försökte hota Börje med att han skulle få äta paj vare dag tills den tog slut om den inte gjorde det igår men det hjälpt inte det blev kvar ändå. Kent fick ett presentkort på Ikea, med tanke på att vi har funderat på att köpa fot/sittpallar till vår soffa, av sina syskon och mor, jättebra nu har vi lite pengar till det skall bara få plats med dem oxå. Fast vi ska ju inte bo i denna 3:a för evigt:-)
Kent och jag fick också 3 nya blommor som inflyttnings present, jag blev jätteglad för nu fick jag äntligen en anledning till att slänga hans gamla blommor som gjort sitt (Kent kanske blev mindre glad) dessa såtr nu i vardagsrums fönstret och är jättefina med snygga nya krukor till....yes....
Idag blir det soft, skall slänga sopsäcken som jag hade som diskmaksin igår, vad skulle man göra utan papper och plast, antagligen stå å diska hela tiden.

Ha de gott alla glada.............. å alla andra med för den delen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0