KLAR!!!!!!!!

Kolla äntligen är vi klara med hylla över gästsängen, fan va bra vi e......
image71

Satte dit bilder på Rasmus och Tobias som vi är faddrar till, min gamla leksaks symaskin och mina skor fick också vara med. Kent ville sitta bredvid och posera, men kom på att han inte passade in riktigt:-) Tror att vi kommer sätta upp en Nalle Puh bård i rummet också och lite tavlor eller så på väggarna, vi får se. Spjälsängen är också ihopsatt men som tur e ligger madrassen i med plasten på för Måns den lille busen hittade jag där i inatt när han va lite busig och jag trodde han ville ut........ nästa gång jag ser han där blir det vattensprut på honom, skall ställa in flaskan där med en gång.
Idag ska vi försöka torka tvätt på utsidan, den ligger i maskinen och väntar, sen blir till att baka en kaka iaf till kalaset imorgon, pajerna gör jag imorgon.

Ha de......

Kommentarer
Postat av: cathy

det är riktigt roligt att se att ni är så duktiga
kramisar mor

2007-07-28 @ 16:57:22
Postat av: ANGELICA

wow.. det skulle TOM JAG KLARAT AV! :D mohaha

2007-07-28 @ 21:32:09
Postat av: Agge & Kent

Hm.... tror du ja

2007-07-28 @ 21:36:30
Postat av: Mona

Vad fint det blev. kram

2007-07-29 @ 00:02:57
Postat av: Angelica=)

nej nej.. det e inget jag tror.. det e något jag VET

2007-07-31 @ 22:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0