Margareta dagen......

Hur kunde jag missa detta (brukar faktiskt komma ihåg) när jag ändå tänkte på det i förr går, att det var snart mors namsdag.......FÖRLÅT.
image67

Grattis på din namnsdag mor......

Igår var vi inne i Halmstad och kollade runt lite i affärer, så nu var det jobbigt at gå idag igen.... Köpte present till Marina, en bok och en pyjamas till mej som jag ska ha med mej till BB och ett hyllplan till gästsängen. Nu ska vi bara montera den, ska bli kul att få klart i det rummet.
Inatt har jag legat vaken mycket, kanske är så här nu på slutet vad vet jag har ju inte varit med om detta tidigare, har hållit mej vaken under dagen så jag hoppas att jag får sova ordentligt inatt. Imorgon åker vi till Marina och firar hennes födelsedag, har inte träffat henne sen vi slutade skolan i juni förra året, det ska bli kul att ses igen. Vi kommer sedan att övernatta hos mor och Egon eftersom de inte bor så långt därifrån. Kanske smiter vi in till Ann och Isabell också om de nu är hemma vill säga, åker ju förbi hos dem på vägen.
Idag har jag faktiskt hittat damsugaren och gjort rent här hemma, det var skönt och välbehövligt. Har också varit hos Rufsi och gett henne en massa morötter, hon blev jätteglad :-) så nu e man populär där med. Sen skulle vi in till Hylte och handla lite men tog en sväng förbi Göran med familj (Kents bror) fast ett snabbt hej blir det ju aldrig där ju det borde vi ha lärt oss vi detta laget ju, men som vanligt alltid lika trevligt. Sen middag och nu ska jag nog snart krypa ner i sängen för ögonlocken börjar hänga rejält. Köpte för säkerhets skull en pocket på konsum så jag har något att läsa iaf jag ligger vaken inatt med, den jag köpte igår får jag inte börja på nu för den ska jag ha på BB om jag nu orkar läsa där...men om att ifall iaf...... oj så snurrigt det blev nu...jaja...

Ha de och vi höres om några dagar.....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hejsan! Ska till ullared på tisdag! Om du orkar så kan du ju alltid komma vägarna förbi..

2007-07-21 @ 10:08:06
Postat av: Agge & Kent

JAAAAAAAAAAAA........ äntligen händer det något, klart jag kommer....

2007-07-21 @ 11:11:52
Postat av: Cathy

Trevligt att du ska handla igen.....shoppa loss

2007-07-22 @ 09:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0