Nästan klar.....

Japp, idag satte Kent upp hylla över gästsängen och jag sydde draperi. När jag sedan skulle montera vajern som draperiet skall hänga på så strular det med att satta dit den, jag bllir så galen, varför funkar det på den ena sidan men inte på den andra....... suck nu när det bara var det kvar, så nu hänger det där lite på svaj så där och blir antagligen inte klart till Kents födelsedag heller.
Födelsedag ja, idag ringde Kents bror och sa att de kom, så nu börjar det fylla på med gäster och naturligtvis är alla som vill välkomna, faat jag kanske går å lägger mej mitt i allt men de får man väl när man e höggravid va????  Alla undrar de vad Kent önskar sej och jag har ingen aning alls för han vet inte själv. Inte kan jag komma på något som vi behöver heller.....hm......får tänka på det.

Ha de bra...vi höres  

Kommentarer
Postat av: Granehill

Vi kommer än annan dag oxså och grattar kentolof

2007-07-27 @ 13:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0