Nu funkar den.....

Igår bar det av till Ullared, vi bytte vår lampa till vardagsrummet och bytte färg på gardinerna. Mor köpte bebis saker och flytvästar åt familjen Karlsson. Grabbarna hade egna pengar att handla för, men de fanns ju så mycket att välja på bland alla leksaker, vi hann att ta och lägga tillbaka några gånger, men tills slut blev det båtar och småbilar till Lukas och Monster Jam och småbilar till Rasmus. Rasmus tyckte att de skulle ha dessa leksaker här nere hos oss, men det lät som om han hade ändrat sig i går kväll. Jo, jag kom ihåg Catarinas byxor, de e bytta.....
Efter rundan på Gekås så for vi till campingen för att kolla om det var fullt eller ej på äventyrsgolfen, Yes, de va nästan tomt. Tyvärr hade vi ju glömt kameran, detta va riktigt kul. Rasmus började i mitten av banan att rada upp 3 å 4 slag per banan, Lukas fick iordning på putten och klarade flera hål utan att göra för många slag. På denna bana finns de både bunkrar och vatten, vilket vi hamnade i titt som tätt.
De har naturligtvis lekt nästan hela dagen med Perssons och vi hann inte mer än komma hem så va Felix här å lekte, undra om han hade satt upp någon spaningskamera här tro........
Idag regnar det jätte mycket, vi får hoppas att det går över så de kan vara ute och leka igen, vilket de gör väldigt mycket........ tv-spelen är helt oavända förresten.....
image41
Morgonbus med Måns framför tv'n



Nä nu ska vi äta en sen frukost, om jag kan slita dem från tv'n.

Ha de bra........

Kommentarer
Postat av: Svägerskan

Hej på er hoppas att ni har överlevt med mina busungar. Jag bara undrar om du kan lägga in bilder på din blogg jag kan inte göra det längre. Har hänt något

2007-07-05 @ 22:36:40
Postat av: Angelica =)

Säger ju det e katten som börjar mukka!! :P

2007-07-06 @ 01:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0