Nu har de åkt....

I förmiddags sa vi hej då till Kusin Mona med familj, det har varit ett riktigt trervligt besök och vi hoppas att det blir fler sådana.




Vet inte riktigt men Emma kanske kollar så att pappa har satt fast husvagnen ordentligt.......


Mona & Kent i samspråk innan avfärd

Fick rapport från Mona från Gekås där de stannat till på vägen, Christian hade fått blodand tand på det här att handla kläder :-) annars brukar ju männen vilja gå i källaren eller på net on net........
Emma hade väl varit lite lugnare denna gången men hade tydligen gått igång en del nu med:-)
Hoppas eran resa hem gick bra, själv har jag bara softat hela dagen förstår inte att jag e trött för vi har ju bara tagit det lungt hela tiden ni va här.

Imorgon ska jag försöka ta tag i den där dammsugaren och göra rent på golven igen, fast jag sa försöka vi får se hur det går.

Ha de gott alla glada.....

Kommentarer
Postat av: Mona

Hej, hej.
Vi kommer igen snart, iallafall jag. Jag håller med dig, det har varit jättetrevligt. Synd bara på vädret, men man får gilla läget. Tack för att vi fick campa hos er, jag ska rekommendera den platsen till andra, det var en ypperlig service. TACK, TACK.
Kram // Mona med familj.

2007-07-11 @ 23:52:37
Postat av: Svägerskan

kommer ni upp i morgon?

2007-07-12 @ 08:10:03
Postat av: Angelica½!!

Har ni märkt att det ser ut som att Mona pekar FUCK U på bilden? HAHA :D är det bara jag som lägger märket till sånt eller..,?

2007-07-13 @ 02:17:31
Postat av: Mona

Attans det var ju inte meningen att nån skulle märka det

2007-07-13 @ 19:00:15
Postat av: Agge & Kent

Såg detta med, fast de e ju åt fel håll ju..... Det går inte att dölja nått för Angelica:-)

2007-07-13 @ 19:53:57
Postat av: Angelica!!:D

yee, ja ni försökte väl där.. men jag lägger märke till ALLT sånt^^)

2007-07-14 @ 01:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0