Seg dag.....

Idag har det varit en seg dag, det har regnat hela dagen men nu på eftermiddagen har det slutat. Vi e som tuggummi allihopa. Mona & Christian var och hämtade Fia vid tåget i Falkenberg, Emma och jag passade då på att åka till Torup och handla lite, vi kom på att vi skulle nog baka en kladdkaka senare idag, men jag vet inte om det blir något för nu är hon inne hos Lovisa och leker (Kents brorsdotter). Men vi hinner nog med det imorgon istället.
image42
Felix, Lovisa, Emma och Måns spelar Yatzy i vår säng eller Måns försöker sova.......

Kanske ska sätta Fia på att baka istället, fast jag vet inte om hon går med på det, man får ju faktiskt diska också då ju........
image43
Fia med Måns, som försöker sova i nästa säng men de hittar honom överallt


Ser du nu Angelica att Måns kan vara snäll, om man bara e snäll mot honom. Fast han har iochför sej anfallit Kent och mej idag när han var som mest leksen.....


Kram på er alla.......

Kommentarer
Postat av: A SOM I ANGELICA!!

ne precis.. men det
beror ju oxå på om man är en torrboll själv o vill ha tråkigt..

2007-07-08 @ 21:27:47
Postat av: Agge & Kent

Fast han va trött igår, sov hela dagen inne från 05,30 då h ville in tills Kent slängde ut han 22,30. Så de kan bero på de

2007-07-09 @ 09:24:32
Postat av: Angelica

Yeeah det e ju det jag sitter o säger..

2007-07-09 @ 15:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0