Segt.....

Kunde inte somna igår och vaknade sedan innan Kents klocka imorse, sen var det kört låg vaken till ca: 06,00. Sov naturligtsvis för länge efter det så var denna dagen förstörd. Har satt igång varmvatten beredaren åt Börje & co så de har varmtvatten när de kommer hem.  Snällt va.....
Har också varit hos barnmorskan idag och fick då inte träffa min barnmorska eftersom hon har semester nu :-( men det går bra med Carin också, henne har vi haft med föräldragruppen så jag känner ju henne lite iaf. Allt var bra förutom blodvärdet så jag för börja äta 2 järntabletter om dagen istället för 1 nu, men jag har inte kännt av något själv iaf. Vi konstaterade också att av de 4 i föräldragruppen som redan fått har 3 fått fått tidigare än beräknat och en gick mer än 1 vecka över, hoppas inte jag ska fylla upp den senare kvoten.......... vi är 3 par kvar som väntar nu.
Har fått lite hästdos också, Ann-Marie med familj är i Stockholm så jag får titta till Rufsi nu några dagar, det är härligt och lagom stort med en liten c-ponny som dessutom står stilla när kollar över henne, skönt att lukta lite häst igen:-)

Ha de bra i sommar värmen......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0