SOOOOOOOOOOOL.........

Idag skiner solen äntligen igen, cad gör man då jo tvättar så klart. Att det aldrig blir annat så fort solen skiner, men så är det ju när det nästan regnar hela tiden och den ska ju bara skina någon dag nu ju.
Igår när vi kom hem från var lilla tripp så tvättade vi bilen + städade den invändigt, det var verkligen välbehövligt. Stannade till på Ikea både på vägen upp och ner för att köpa hyllplan tyg m.m till vår gästsäng, men hyllplanen var slut både i Bäckebol och Kållered:-(    så det blev inget uppsatt nu heller, men allt annat är inköpt. Hittade ett linneaktigt tyg för 49kr/m som kommer att bli bra hoppas jag, det var neutralt och passar till allt. 
Idag sak jag förutom att tvätta försöka se hur man kan sy om gamla lakan till barnpåslakan. Har nämligen ärvt lakan efter farmor som hon har broderat på till sitt bröllop och jag vill använda de på något sätt, min granntant kom då med förslaget om att göra om dem och de skulle vara kul för de är verkligen jättefina. 
Ha en bra dag i solen
Dags att gå och hänga upp första maskinen nu.......  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0