Träffade Sandra....

Igår åkte vi till Gekås, fastän de va kaos dagen innan där...... Men Sandra kom ju ner å denna gången va ja ju ledig så vi åkte ändå. Steg upp tidigt så vi va där när de öppnade, kön ringlade sej väldigt lång men den gick framåt hela tiden å vi fick en trevlig pratstund på ca: 1kvart :-) Väl inne så plockade vi till oss en del av de lilla vi skulle ha sen gick vi å åt frukost på röda fikan, hann inte med det hemma ju, Sandra kom dit med så vi satt där en bra stund å tjatade, trevligt va det iaf. Sen plockade vi åt oss det sista men viktigaste, godis till Kents eventuella kalas på söndag, undra om det e han eller barnen som vill ha det mest:-) åkte hem vid 10,30. Skönt....
Kalaset ja, vi får väl se om vi e hemma å i så fall så blir det bara köpekakor, kaffe å smulpaj med bär, orkar inte med nått nu igentligen. Men det är bara en av hans 6 syskon som vi vet kommer än så länge + svärmor så klart, en familj är bortresta och de andra har inte frågat om det e kalas så jag räknar inte med dem, tänker inte fråga heller för ju mindre folka desto bättre man e ju så trött nu. Ringde till mor å sa att hon å Egon inte fick komma på söndag, de kommer ju snart ner ändå så va kan ta Kents firande då och det höll hon med om, 2 mindre på söndag, Skönt...
E lite utråkad nu, kan inte göra så mycket å de e tråkigt att läsa hela tiden, gå ut å gå då får jag så ont efteråt. Suck. Skulle jag ringa någon å de inte svarar men ser att jag ringt så blir de ju som galna å tror att vi åkt in, men jag tror att vi ringer från mobil alla vänner.....
Undra om Willo va på Lerk idag å hoppade clearrounder, får väl se om Sandra hör av sej å berättar gör hon inte det så har han antagligen inte varit där.
Idag ringde svägerskan å ville ha hjälp med att hitta camping i Sälen, så där e de nu, jag vet inte om det gick så bra, hittade en nere i byn men de ville ju ha på fjället men de fick telenummer till Lindvallen och till en som skulle ligga strax efter hundfjället. För väl läsa hennes blogg sen å se.

Nä nu e de nog dags att krypa ner i sängen, snart kommer Kent hem från jobbet å jag e jätte trött (ovanligt va?????)

Ha de bra vänner...kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0