Bara en dag kvar....

Kände idag på jobbet att det va smart och sluta nu, jag har känt i magen hela tiden idag det har spänt och känts obekvämt. Så bra att man för en gång skull tog ett bra beslut, det enda som är dåligt är att jag inte får havandeskappeng för att jag inte är fastanställd, skulle kunna börja använda mina föräldra dagar men det vill jag inte eller vi.....   Kent sa idag att han ville också vara hemma när jag va hemma, men si det blir inget med det någon måste ju tjäna pengar för guds skull :-) 
Idag har vi faktidkt fått upp några lådor till, men det blev inte så bra för vi blev lite oense om vad som skulle vara framme och va som skulle vara kvar i lådorna. Jag vill ha fram så lite som möjligt och Kent vill helst ha fram allt som finns, sen vill säger han att de saker som är mina gärna få vara framme bara för att jag ska låta han få ha framme alla sina :-) den lille fulingen..........men så lätt lurad e jag inte. Nu står det några lådor kvar i vardags rummet (som va så fint innan) och e halvt uppackade, suck, får ta tag i det imorgon, ska bara hinna baka lite också eftersom det är sista dagen på jobbet. De beställde en tårta men jag sa att det blev det ingen, skyllde på att den skulle jag ju gjort idag då annars blir den ju inte god ju :-) får väl slänga ihop en kaka eller nått....

Ha de  bra, go natt på er......

Kommentarer
Postat av: Angelica=)

Jag sitter med stora förväntande ögon och väntar på att du någon gång ska skriva "göttans" =)

2007-06-28 @ 14:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0