Fler bebisar på G.....

Näe de e inte mer än 1 i min mage :-)      
men jag har 2st kompisar hemifrån som ska ha bebis iår med, en i mitten av november och den andra i början av december, kul det blir årsbarn med vår Bebbe. Återkommer med mer om detta senare.......
Idag ska vi bara jobba till 20,20, känns konstigt, speciellt för mina arbetskompisar som har gått till 24,00 nu u 5 veckor. Nästa vecka blir det nya tider för oss 21,20 må-ons och 20,20 på tors.  jag tycker de e bra men det blir inte så bra i löne kuvertet, har nämligen börjat känna av foglossningarna lite lätt igen. :-(

Grattis till lillebror som har gjort kür musiken åt en ryttare som ska rida handikapp VM, Lotten Aronsson från Nygård, i juli tror jag det bar iväg dit för henne, då får vi hålla tummarna......  Hon var i Norge och tävlade i helgen som gick och där slog hon den svenksa ryttare som vann senaste paralympics, coolt brorsan.

Nu har vi fått iordning såpass att vi kan stänga dörren till det lilla rummet och inte se det som inte är klart, vardagsrumemt skall bara lampan upp sen e de klart, idag ska jag städa och ev, baka en jordgubbstårta tills imorgon. mums ska se om jag hinner sätta upp hyllarna ovanför datorn med......

Ha de bra och om jag inte skriver imorogn trevlig midsommar på er alla...

Kommentarer
Postat av: Angelica=)

Vettu.. jordgubbar är blääää =)

2007-06-21 @ 12:55:58
Postat av: Elisabeth

Ha en skön midsommar! Kram till er alla!

2007-06-21 @ 19:17:02
Postat av: Mona

Trevlig midsommar på er allihopa, hälsa så gott. Kramizar

2007-06-21 @ 23:07:03
Postat av: Lillebror

Ha det skoj på midsommar idag. hälsningar vi på granbarret

2007-06-22 @ 08:35:53
Postat av: Angelica=)

MOHAHAHAHA nu har jag skaffat blogg;)
www.AngelicaStroms.blogg.se

2007-06-22 @ 13:55:18
Postat av: Mona

Ja nu var midsommardansen och sången klar vid sjön, synd bara att det inte var en klar himmel, men det gick jättebra ändå. Jag var förste bladhållare för Mikael. Nu ska vi snart åka upp till Jessica och Conny, ska bara packa ner maten och drickat. Hej då

2007-06-22 @ 16:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0