Förrådet flyttat.....

Idag har vi flyttat allt från förrådet och in i det nya, eller vi mest var det Kent och Egon. Allt är uppsatt där det ska vara och inställt på hyllor, jätteskönt att detta är gjort. Mamma och jag har har också flyttat en del men vi började med att plantera Kents blåbärsbuskar och våra smultorn och jordgubbs plantor i vårt nya land. Efter det så hjälpte vi till och körde lite lådor. Lunch fick vi allihop hos svärmor, det va skönt att slippa göra det själv mitt i allt. Vi har flyttat in alla lådor som var packade och mor och jag har mätt i nya lägenheten och planerat vart vi ska ställa möblerna. Ja, Kent kom in och godkände när han och Egon var färdig med förrådet.  Nu är det tomt på lådor i vår lägenhet så det är bara att packa nya, det känns lite tomt faktiskt.

Heja Sverige...
När Sverige gjorde de 2 första målen så var jag ute i köket så när Danmark kom ikapp oss så tyckte gänget som sitter här att det var dags för mej att försvinna igen :-(
Jag gick hit till datorn istället och det funkade ju fsat inte riktigt så som vi trodde. Sverige vann efter en dum dansk som rusade in på plan och förstörde matchen....
Heja Sverige....

Ha de bra där ute, från en trött Agge

Kommentarer
Postat av: Mkulan den yngre

när vill ni ha vitrinskåpet och sängen?
annars är allt bra troe jag solen skinner och det är helg

2007-06-03 @ 08:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0