"Hemma" igen

Nu har vi lämnat av Willo hos Sandra i Rommelanda, hans nya hagkompis va jätte lekig men Willo ville bara äta av allt det goda gräset som fanns där, han ville inte alls springa och leka. Skönt och se att de inte bråkade iallfall. Nu får vi bara vänta och se när det blir dags för tävling för dem, det tar väl ett tag tills det blir tävling, Jag lovar att rapportera så fort jag hör något. Kort på dem kommer när jag hittat kabeln..... 
Tänke en stund idag att jag skulle åka till Lerk och träffa lite gamla klubbkompisar och kolla när de tränade men det blev inte så som vanligt blir det inte som man tänk sej när man kommer hem. Det blev sen middag hos brorsan och så kom kusin Mona, Christian och Emma förbi, så nu har vi pratat av oss för ett tag iallafall. Tyvärr kan man ju inte träffa alla som man tror att man ska hinna träffa.
Imorgon ska jag döma i Nygård (hoppning), sen ska Kent och jag hämta sulkyn hos Elisabeth och eftre det så ska släpet packas med möbler. Jag som trodde att jag skulle hinna titta på Cissis fölis, men jag får nog ge upp det med :-(    Det blir nog iaf ett besök på Locktorp, om jag får bestäma, Kent har inte bestämt för oss ännu, men jag vill.......

Vi höres..... Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0