Huvudvärk......

Usch, det va länge sedan jag hade så här ont i huvudet, ja jag har faktiskt ett jag kan ha ont i......... Gick hem från jobbet ca: 1 tim tidigare eftersom det inte ville släppa och tabletterna hjälpte inte. Men lite mat och lugn och ro har gjort susen, nu kan jag iaf sitta framför datorn så jag hinner skriva lite i bloggen.
Har idag varit och gjort min andra glukosbelastning, urk, det är som att välja mellan pest och kolera, att dricka sockerlösningen som den är eller med citron i, blä..... Men det hjälper ju iaf, jag var inte i närheten av att ligga på det värden som graviditets diabetes är, skönt...... Gjorde också den vanliga kontrollen och allt var bra idag igen.
Kent har varit duktig nu i 2 dagar, burit upp en massa saker på vinden, fast han glömde lite, flyttat tunga boklådor till klädkammaren och flyttat stereon till tv hyllan, det hjälper att skriva "dagobertlister" :-)
Imorgon ska jag ringa Bofast igen och fråga vilken måndag de skulle komma och fixa läckan under diskbänken....... suck.....

Vi höres.....Go natt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0